סה"כ פורסמו: 7357 מאמרים
שם משתמש: סיסמה:
זכור אותי
שכחת סיסמה? | הרשמה
19/03/2024 | 04:12

מילוי קמטים וחומצה היאלורונית בכנס IMCAS בצרפת

גרסה להדפסה
דרג מאמר זה

תעשיית הרפואה האסתטית התכנסה - איך לא - בעיר היפה בעולם, כדי לחזות בכל החידושים והטרנדים שאמורים לעזור לנו להמשיך ולהדוף את פגעי הזמן. כל מה שצריך לדעת על החומצה ההיאלורונית החדשה והמסקרנת


 


זה לא קורה בבת אחת, אלא בהדרגה. אי אפשר בדיוק לשים את האצבע על היום או אפילו על החודש שבו זה התחיל, אבל יום אחד את או אתה מוצאים את עצמכם מול המראה, אצבע על כל רקה ואגודל על שני צדי הלסת, מבצעים תנועת מתיחה קלה כלפי מעלה. כן, ככה יותר טוב, יותר מוכר. כך זה היה נראה פעם, ככה אתם זוכרים את עצמכם. איש אינו חסין מפני הזמן, אם כי אחדים מאיתנו ברי מזל יותר מאחרים באופן שבו פגעיו ניכרים בנו.


גנטיקה, תזונה, אורח חיים - לכולם קשר הדוק לאופן שבו אנחנו מתבגרים ומזדקנים, ולא על כולם אנחנו יכולים לשלוט. עם זאת, זה כבר ממש לא סוד ולא חדש שיש אפיקים אחרים שבהם יש לנו אפשרות לקחת יותר שליטה על המראה החיצוני שלנו. טיפולי אנטי אייג'ינג הם שם כולל לסקאלה רחבה מאוד של אמצעים להלחם בפגעי הזמן והגיל, כאשר בקצה אחד שלה נמצאים הקרמים והקוסמטיקה השטחית, ובקצה השני שלה הניתוחים הפלסטיים.


 


איפשהו באמצע נמצאים הטיפולים שכוללים הזרקות של חומרי מילוי, בוטוקס, פילינגים עמוקים ועוד. כולם נראו לנו עד לפני כמה שנים קיצוניים, יקרים, בלתי נגישים. אך הפכו בעיקר בשנתיים-שלוש האחרונות לנוהג מקובל ונפוץ הרבה יותר. באים לרופא, מזריקים, יוצאים אחרי רבע שעה עם קצת פחות מילוי קמטים קצת יותר לחיים.


בתחילת החודש נערך בפריז כנס IMCAS - לחידושים בתחום הרפואה האסתטית. רופאי עור, כירורגים פלסטיים, חברות מובילות לייצור חומרי מילוי וטכנולוגיה רפואית, בעלי מכוני יופי ושאר בעלי עניין מכל העולם התקבצו בעיר היפה בעולם כמתבקש, כדי לצפות וללמוד על החידושים, הטרנדים והטכניקות שאנחנו נראה בשנים הקרובות על הפרצופים היפים המוכרים בעולם (רובם ודאי יכחישו שעשו משהו) וגם על פרצופים מוכרים פחות כי כאמור, הפרוצדורות הללו כבר מזמן אינן נחלתה של הוליווד בלבד.


תחום ההזרקות נחלק לשתי קטגוריות עיקריות: בוטוקס - שמשתק את השרירים בפנים באופן מקומי ולזמן מוגבל ובכך מונע תנועות פנים חוזרות שגורמות לקמטים (למשל בין הגבות, קמטי דאגה במצח וכו'), וחומרי מילוי - הנפוץ והפופולרי ביותר מבין חומרי המילוי הוא החומצה ההיאלורונית (HA), חומצת סוכר שמצויה בגופנו באופן טבעי ומסייעת לעור להשאר מוזן בלחות משום שיש לה יכולת מצויינת לספוח מים. ספיחת המים מייצרת נפח וגמישות בעור ומחזירה לו את המראה הצעיר, התפוח, הקורן והגמיש.


 


בשוק קיימות מגוון אופציות של חומצה היאלורונית למילוי, אולם בכל העולם ישנן 3 יצרניות בלבד שזכו לאישור המחמיר של ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקני). אחת מהן היא סדרת Revanesse שהושקה באירוע חגיגי במהלך כנס IMCAS בפריז, שנערך על ידי חברת פרומדיקס הישראלית, שהיא המשווקת הבלעדית של מוצרי רבנס בישראל. סדרת רבנס מתאימה לשלל שימושים קוסמטיים, בהם: החלקת קווי המצח, מילוי 'קמטי דאגה', תיקון קו המתאר של גשר האף, טשטוש שקעים ועיגולים כהים מתחת לעיניים, הענקת נפח, עיצוב, החלקת קמטי אף-שפה (מריונטות), הענקת נפח ותיחום לשפתיים והדגשת הסנטר והלסת.


ייחודה של החומצה ההיאלורונית של רבנס (שמיוצרת על ידי חברה קנדית בשם פרולניום) הוא שהיא מיוצרת במרקם חלק ואחיד במיוחד שאמור לספק תוצאות המחזיקות לאורך זמן ונספגות פחות מהר. החומצה מתפרקת בעור לאורך זמן באופן טבעי והיא אינה מכילה רכיבים מן החי. אחד היתרונות הבולטים של חומצה היאלרונית היא שמדובר בטיפול הפיך, הרופא יכול לפרק אותה בקלות יחסית במידה שהתוצאה אינה מוצאת חן בעיני המטופלים, יתרון שאמור למנוע תוצאות מוגזמות או מראה לא טבעי.


הסנדלר לא הולך יחף


שיטוט בכנס IMCAS המרשים מעלה את המסקנה שהסנדלר לא הולך יחף. רבים מהנוכחים בכנס - רופאים ורופאות, משווקים ומפיצות, אנשי ונשות עסקים - נוקטים בגישה שהפנים שלהם הם כרטיס הביקור שלהם. לא את כל "כרטיסי הביקור" האלה הייתם רוצים לשמור בכיס, יש ביניהם מי שמסתובבים עם פרצופים תפוחים בהגזמה במראה שכל קשר בינו לבין מראה טבעי הוא מקרי בהחלט. לעומתם, אחרים ואחרות נראים צעירים בהרבה מכפי גילם והשכילו להשתמש ביכולות המקצועיות שלהם בתבונה. לכן, ההמלצה הכי טובה אולי שאפשר לתת בהקשר של הטיפולים הללו הוא לדעת לאיזו תוצאה אתם מבקשים להגיע (אתם רוצים להראות צעירים, או צעירים לגילכם?) ולמצוא רופא טוב, מקצועי ומיומן, שיודע גם מתי לעצור.

תגיות:

חנות למוצרי אפייה | חומרי גלם לאפייה | ב...
חברת בייק אנד קייק היא חברה המציעה מגוון חומרי גלם ומוצרי אפייה ונותנת מענה איכותי ומקצועי ...
גלו מה חוסר באומגה 3 עשוי לגרום לילדים ש...
אם אתם מסתובבים עם אנשים שבריאותם חשובה להם אז בטח נראה לכם שכולם מדברים היום על ...
יום כייף בבית הספר מתחיל עם מתקנים מתנפח...
כיום, יותר מתמיד, ישנו מאמץ גדול מאד של ההורים והמחנכים להחדיר בילדים את חשיבותה של הפעילות ...
איך להוריד אחוזי שומן
איך להוריד אחוזי שומן
איך להוריד אחוזי שומן ציון המאמר: 4.34/5 441 הצבעות מה זה "אחוז שומן", ומהי
שמלות ערב לנערות
שמלות ערב לנערות
שמלות ערב לנערות ציון המאמר: 4.35/5 438 הצבעות גיל ההתבגרות זוהי התקופה היפה והזוהרת
שמלות ערב להשכרה
שמלות ערב להשכרה
שמלות ערב להשכרה ציון המאמר: 4.35/5 437 הצבעות כאשר אתן צריכות לחפש שמלה אשר
שמלות כלה וערב לחתונה
שמלות כלה וערב לחתונה
שמלות כלה וערב לחתונה ציון המאמר: 4.35/5 437 הצבעות שמלות ערב לחתונה זו בד"כ אחת מהחלטות שגורמות לנשים הרבה התלבטויות
טיפול זוגי לזוגות צעירים
טיפול זוגי לזוגות צעירים
טיפול זוגי לזוגות צעירים ציון המאמר: 4.35/5 438 הצבעות ככל הנראה כיום, השאלה בטיפול זוגי לזוגות צעירים אינה השאלה "זה
  • מאמרים דומים
  • מאמרים נוספים של mypartners
  • אודות mypartners
  • מידע נוסף

מאמרים נוספים של mypartners

אודות mypartners

לא סופק מידע נוסף.

מידע נוסף

מאמר זה נכתב באתר רובו - תכנים שגולשים כותבים. באפשרותך למצוא מאמרים דומים בתוך קטגוריית מזון מהיר או על ידי צפייה בכרטיס המחבר . אם יש לך הערות, הארות באפשרותך לפנות למחבר המאמר [ mypartners ] באמצעות דוא"ל annakats14435@gmail.com
שם הכותב:
סה"כ כתב: [ 97 ] מאמרים
שווה קריאה
סרטי מתיחות
סרטי מתיחות
סרטי מתיחות ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות בשנת 1978 נהרו 750 אלף ישראלים לראות את "ישראלים מצחיקים"
קרמבו
קרמבו
קרמבו ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות בוא נהרוג כמה אגדות: הקרמבו לא פותח בישראל, לא גדל פה
מוזיקת הטראנס
מוזיקת הטראנס
מוזיקת הטראנס ציון המאמר: 4.59/5 415 הצבעות איך אומרים "קרחנה" באנגלית? יש איזה ביטוי חמוד – "גואינג
מכונית סובארו
מכונית סובארו
מכונית סובארו ציון המאמר: 4.59/5 419 הצבעות בשנות ה-80 לכל ישראלי שני הייתה סובארו. כולם אומרו שזה
תרבות הצריכה בישראל
תרבות הצריכה בישראל
תרבות הצריכה בישראל ציון המאמר: 4.59/5 414 הצבעות תרבות הצריכה של רבים מאיתנו לא נובעת מצורך אמיתי

ניווט מהיר

מדורים

הכי נצפה

רובו

RSS RSS | כל הזכויות שמורות רובו תכנים שגולשים כותבים | מאמרים 2017-2011 © תוכן הכותבים מופץ ברשיון Creative Commons