קידום אתרים דרך הפצת מאמרים וגלגלי קישורים באינטרנט
לכתיבת מאמרים והפצתם ברשת, יש השפעה רבה בעבור קידום אתרים. קידום אורגני יביא לתוצאות טובות יותר באם יהיה לכם מאמר אחד בכמות גדולה של אתרים חיצוניים, מאשר מאמרים רבים שיועלו לאתר חיצוני אחד – ממש כמו בעולם הצומח, האתר שלכם זקוקים לשורשים רבים , דבר אשר שבעגה המקצועית נקרא – Link Juice, או "מיץ" בעברית.
קידום אתרים טוב מתחיל בתוכן איכותי
מקדמי אתרים מיומנים, ובעלי מחשבה לרחוק, משקיעים בבניית גלגלי קישורים, או באנגלית Link Wheel. במאמר זה נעסוק באסטרטגיות של הפצת מאמרים ובאילו מקומות עדיפים נחליט להעלות את המאמרים והפוסטים שלנו, הן בבלוגים, אינדקסים ואתרי מאמרים והן ברשתות החברתיות או באתרי לוויין שנבנו עבור עבודת קידום אתרים לעסק שלכם. קידום אתרים איכותי מתחיל באסטרטגיה. הפצת מאמרים עבור קידום אתרים אורגני, מתבססת על מילות המפתח (ביטויים). גוגל מסתמך על מאמרים ממוקדים עם מילות מפתח ממוקדות, בכדי לדרג את המאמרים במיקום גבוהה בתוצאות מנוע החיפוש.
היררכיית מאמרים כתשתית קידום אתרים - בין אם אתם בונים גלגלי קישורים או מפיצים מאמרים בשיטת חילופי מאמרים, דאגו לכתוב כמה מאמרים על אותו נושא. לצורך העניין ארבעה מאמרים, כאשר המעמיק מבין ארבעתם יעלה לאתר שלכם, ואת שלושת הנותרים, העלו לאתרים חיצוניים – בלוגים, אינדקסים, אתרי תוכן שונים, רשתות חברתיות ונוספים. חשוב לציין, שאסור בתכלית האיסור לפרסם או להעלות מאמרים שחוזרים על עצמם במדויק, כל מאמר הוא בפני עצמו. גוגל יעלו על כפילויות של תוכן ויסכלו את כל פעולות הפצת המאמר, של קידום אתרים שתפעילו עבור האתר שלכם.
ביטויי מפתח במאמר – קידום אתרים איכותי מתבסס על מילות מפתח חזקות וקולעות. ישנה חשיבות רבה לחוזקן של מילות המפתח לתחום קידום אתרים על כל גווניו, למעשה כל תחום של קידום אתרים מתבסס על מילת מפתח שמובילה את כל הקמפיין. לפי חוקים של קידום אתרים אורגני וממומן, בכתיבת מאמרים, מילת המפתח הראשית בכותרת ה – H1 של העמוד, ותחזור בכותרות ה – H2 ובתוכן המאמר עצמו בצפיפות גבוהה, לפי יחס הופעות המילה ביחס של 3% מול טקסט של 300 מילה.
גלגלי קישורים לקידום ביטויי חיפוש – פיתוח של גלגל קישורים חוסך לכם הרבה מאוד כאב ראש, משום שהוא פעול עבורכם, אתם רק צריכים להמשיך להזין מאמרים. זהו כלי חכם של קידום אתרים מכמה סיבות – החשובה מהן היא שמילת המפתח שלכם מופיעה במאמרים רבים, שמופיעים באתרים רבים ומגוונים.
בין כל מילות המפתח, ברחבי גלגל הקישורים, קיים הלינק שמאפשר את זרימת ה- Link Juice, הדימוי מזכיר את מערכת כלי הדם או רשת העצבים. ככל שמילות המפתח שלכם יופיעו באתרים שמדורגים גבוהה, כך הן יתפסו יותר מקומות אסטרטגיים, שהם צמתים מרכזיות ברשת העצבית, רשת האינטרנט. ולכן עבור קידום אתרים טוב, יש לתכנן מבנה חכם של מיקומי מילות המפתח – באתרים פופולאריים, שמושכים טראפיק רב וירכזו הרבה מאוד Link Juice.
כך נוצר מבנה שמתחזק בעצמו מחדש את אפקט משיכת ה"מיץ" – ממש מפעל מיץ, שסוחט תפוזים (קרי: אתרים או משתמשים). זה ההבדל בין הפצה פשוטה של מאמרים, להפצת מאמרים בצורת גלגל קישורים – כל מילות המפתח בגלגל הקישורים מפנות "מיץ" רב יותר לאתר שלכם, מאשר כל מילות המפתח שהופצו מבלי לחבר לינק בין זו לזו.
תגיות:
קידום אתרים- מאמרים דומים
- מאמרים נוספים של netsol
- אודות netsol
- מידע נוסף
מאמרים דומים
- 10 עובדות שיווק מחדש של PPC
- יתרונות בעבודה עם חברה לקידום אתרים באינטרנט
- קידום אורגני לעסקים
- קידום אתרים לשנת 2017
- קידום אתרים דרך הפצת מאמרים וגלגלי קישורים באינטרנט
- קידום אתרים
- קידום אתרים רק כך משתפרים
- ללמוד לקדם אתר בגוגל – קידום אתרים אורגני וממומן
- גוגל – המקום שלכם לפרסם את העסק
- קידום אתרים
- קידום אתרים או יחסי ציבור?
- מיקור חוץ הדרך הנכונה לנהל ארגון
- בניית אתרים: ככה כן בונים אתר
- איך מוצאים מערכת ניהול תוכן מושלמת
- בניית אתר אינטרנט – נחוצה או מיותרת
- תוכנית שותפים מול תוכנית מפיצים
- תכנית שותפים כי ביחד יותר נעים
- בניית אתרים עם קוד פתוח או סגור
- בניית אתר אינטרנט – מאחורי הקלעים
- מערכת ניהול תוכן – מדוע היא חשובה?